توقیف سه هزار خودرو مسافربر شخصی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از توقیف سه هزار خودرو مسافربر شخصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت : از ابتدای اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی تاکنون، با دستور مقام قضایی سه هزار خودرو مسافربر شخصی توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه در آیین نامه سازمان تاکسیرانی، این مجموعه وظیفه مدیریت بر تاکسی را بر عهده دارد و مسئولیتی در مدیریت مسافربرهای شخصی ندارد افزود: این برخوردها به واسطه احکام مقطعی از سوی مراجع قانونی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه حمل مسافر با پلاک شخصی مشمول جریمه از سوی راهنمایی و رانندگی است عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر تعداد مسافربرها زیاد است و این به عنوان یک معضل، موجب به خطر افتادن معیشت تاکسیرانان می شود.

وی افزود: بر اساس احکام صادره برای مسافربرهای شخصی بار اول به مدت ۱۵ روز خودرو توقیف ، بار دوم توقیف یک ماهه و بار سوم سوم به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سلیمانی عنوان کرد: خود مردم هم در مرحله اول نباید از این مسافربرها استفاده کنند چرا که تا زمانی که عرضه وجود دارد تقاضا است.

وی افزود: افرادی که از طریق مسافرکشی امرار معاش می کنند می توانند در آژانس های تلفنی به صورت قانون مند و با هویت مشغول کار شوند تا در صورت ایجاد مشکل برای شهروندان موضوع قابل پیگیری باشد.

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار