مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از واگذاری ۵۷ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خبرداد.

 نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران  از رشد ۱.۷۵ برابری مساحت زمین‌های واگذار شده به سرمایه گذاران در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در طول ۶ ماه اول سال گذشته ۲۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده بود که این میزان در سال جاری به ۵۷ هکتار افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان زمین واگذار شده طی ۷۰ فقره قرارداد به سرمایه گذاران واگذار شده که نشان دهنده وجود امید به سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: بر اساس جواز تاسیس ارایه شده از سوی این سرمایه گذاران با احداث واحد‌های تولیدی در این زمین‌های صنعتی یکهزار و ۳۴۵ نفر اشتغالزایی شده و بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

وی ایجاد فضای حمایتی از صنعتگران در استان و ارایه مشوق‌ها و طرح‌های حمایتی از تولید کنندگان را از عوامل اصلی رشد مساحت واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط، مشوق بخشودگی بخشی از حق انتفاع زمین در صورت بهره برداری در مدت معین، مالیات با ضریب صفر و مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها از جمله مزایای استقرار واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است. 

 

انتهای پیام/ش

۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.