برگزاری 3 دوره از جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون 3 دوره در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون استان کرمانشاه یک فرصت ارزشمند به منظور استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه صنعت توریسم است.

وی گفت : 3 دوره از جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون در کرمانشاه برگزار شد که متاسفانه در این 3 دوره به دلیل برخی ناهماهنگی ها و عدم برنامه ریزی مطلوب از سوی دستگاههای اجرایی ذیربط استفاده بهینه ای از این ظرفیت خوب نشده است.

وی استان کرمانشاه را سرشار از ظرفیت و استعداد در عرصه های مختلف ذکر کرد و گفت:برگزاری این جشنواره در استان کرمانشاه با حضور کشورهای قاره های مختلف جهان و حتی سنگنوردان داخلی فرصتی مناسب برای معرفی درست استان در راستای توسعه صنعت توریسم است.

رحیمی افزود: ورزش زمینه بسیار خوب و مناسبی برای جذب و توسعه توریسم است و ضرورت داد با همکاری ورزش و جوانان و میراث فرهنگی کارگروهی به نام «توریسم ورزشی»ایجاد شود تا در کنار رویدادهای مهم ورزشی بتوانیم در این عرصه نیز به اقتصاد و معرفی استان کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت:در سالجاری استان کرمانشاه در عرصه کشتی نیز میزبان رقابتهای معتبر جام جهان پهلوان تختی است و باید از هم اکنون برنامه ریزی لازم به منظور بهره برداری از این رقابتهای مهم ورزشی به سود صنعت توریسم استان انجام شود.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون استان کرمانشاه یک فرصت ارزشمند است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار