رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی چند سال گذشته با مجموعه اقدامات انجام گرفته تقریبا توانسته ایم دست سودجویان اراضی زراعی و باغی استان را قطع کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه امروز(چهارم مهر) در نشست بررسی جرائم حوزه امور اراضی، منابع طبیعی و تغییرکاربری استان و موانع اجرای آن، با اشاره به تشکیل 1182فقره پرونده تغییرکاربری اراضی زراعی و باغی در استان، اظهارکرد: از این تعداد طی سالهای 94 تا 96 حدود 536 فقره پرونده با صدور حکم قطعی دستگاه قضایی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال نیز حکم قطعی 89 پرونده را اجرایی کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر برای تعداد 344 فقره پرونده احکام قطعی صادر نشده که با اولویت بندی این پرونده ها و صدور حکم قطعی برای آنها اقدام به اجرایی کردن آنها خواهیم کرد.

وی بیشترین تعداد پرونده های تغییر کاربری را با 700 پرونده مربوط به شهر کرمانشاه دانست و افزود: اکثر تغییرکاربری های انجام شده معمولا در حاشیه این شهر اتفاق می افتد و شهرداری نیز جهت برخورد با این تخلفات همکاری چندانی با جهادکشاورزی استان ندارد.

شهبازی بابیان اینکه طی سالهای گذشته تعداد پرونده های تغییرکاربری اراضی زراعی در استان به دلیل تشدید نظارت ها، برخورد جدی، افزایش نیرو و امکانات کاهش داشته، عنوان کرد: با مجموع این اقدامات، از سال 94 توانسته ایم تقریبا دست سودجویان اراضی را قطع کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اکثر تغییرکاربری های انجام شده معمولا در حاشیه این شهر اتفاق می افتد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.