حماسه مردم گیلانغرب یکی از ماندگارترین روزهای حماسی ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : حماسه مردم گیلانغرب در چهارم مهرماه 59 به عنوان یکی از ماندگارترین روزهای حماسی ملت ایران و مردم مقاوم این خطه است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت حماسه مقاومت مردم گیلانغرب در جمع مردم و مسئولان این شهرستان افزود: حماسه مقاومت مردم گیلانغرب یک مقطع تاریخی منحصر خلق شده در دفاع مقدس نیست ، بلکه جویباری متعلق به عاشورا و بعثت است که تجلی اندیشه های الهی در یک نقطه بروز کرده تا دژ محکمی برای شکستن دشمن باشد.

وی اظهار داشت: مقاومت مردم گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد تا همگان بدانند سرنوشت دشمنی که بخواهد به این سرزمین تجاوز کند ، چگونه است.

وی با بیان اینکه چهارم مهر سال 59 ، نشانگر نداشتن شناخت دشمن از عظمت ملت ایران است ، بیان کرد: جای جای ایران اسلامی جلوه هایی از مقاومت و ایثار در پاسداری از کیان اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: مقاومت مردم ایران ، ما را بر مرتفع ترین قلل نشانده تا مسیر آینده را با نگاه به پایمردی گذشته و با وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه به عنوان رمزهای موفقیت طی کنیم.

غلامی گفت: اگر امروز دشمن همه توان خود را با تحمیل جنگ اقتصادی علیه ملت ما به کار گرفته باید بداند چهارم مهر ماه ها در جای جای این سرزمین مانع از توفیق آن ها خواهد بود چرا که گیلانغرب نمادی از عشق مردم این سرزمین و لحظه لحظه ایستادگی های مردمانش است و نخواهند گذاشت توطئه های دشمن رقم بخورد.

در پایان این آئین که مسئولان استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب و فرماندهان ارشد نظامی استان نیز حضور داشتند ، پیکر پاک یک شهید گمنام در میان حزن و اندوه مردم این شهرستان تشییع و در یادمان عملیات مطلع الفجر به خاک سپرده شد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری همایش بزرگداشت حماسه مقاومت مردم گیلانغرب

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار