رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تامین و توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین اعم از خارجی و داخلی این هفته نیز در فارس و براساس نرخ مصوب انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با یادآوری اینکه توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین توسط اداره کل راهداری فارس پیگیری و انجام می‌شود، گفت: رانندگان واجد شرایط می‌توانند با دریافت حواله از اداره کل راهداری، لاستیک مورد نیاز خودروی خود را با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان دریافت کنند.

وی افزود: هیچ یک از توزیع کنندگان لاستیک خودرو‌های سنگین حق فروش این لاستیک‌ها را به شکل آزاد و خارج از چهارچوب معرفی‌نامه‌های صادره ندارند و در صورت مشاهده، مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه مجاز، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

همتی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سعی کرده از ابتدای طرح سهمیه بندی لاسیتک در فارس از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و سهمیه مناسبی از آنچه در حال تولید و واردات است را جذب و بخشی از مشکلات کامیونداران زحمتکش را مرتفع کند.

وی اظهار کرد: غیر از سهمیه‌هایی که تاکنون به استان فارس وارد شده و در حال توزیع است، بالغ بر ۲ هزار حلفه لاستیک سنگین اعلام سهمیه کرده‌ایم.

همتی گفت: تامین و توزیع لاستیک در استان فارس بصورت مستمر در حال پیگیری است و در روز‌های آتی نیز شاهد اختصاص سهمیه خوبی برای استان خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: نظارت بر نحوه توزیع این لاستیک‌ها نیز توسط بازرسان انجام می‌شود لذا رانندگان می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به هماهنگی دریافت لاستیک اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

سهمیه ۲ هزار حلقه لاستیک کامیون به فارس اختصاص داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.