دفاع مقدس یادآورتاریخ برجسته انقلاب اسلامی

امام جمعه اسدآباد گفت: گرامیداشت دفاع مقدس یادآور و مروری بر تاریخ برجسته ی انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس یادآورتاریخ برجسته انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسنی مجد، امام جمعه اسدآباد شامگاه چهارشنبه در دیدار مسئولان شهرستان اسدآباد با امام جمعه شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: درس‌ هایی که از دوران دفاع مقدس گرفته ایم همواره به عنوان یک شاخص در دوران تاریخ برجسته انقلاب باید مرور شده و بدانیم که اوج ظفر و پیروزی و پیشرفت انقلاب در طول 40 سال گذشته چه بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مدرک گرایی و سلیقه شخصی و سیاسی و قبیله ای مطرح نبود و همه برای خدا و بندگی خدا  و برای توحید و وحدانیت خدا و دین  وارکان مقدس دین با تعهد و تعبد و گوش به فرمان امام راحل برای حمایت از دین و انقلاب در کنار یکدیگر حرکت می‌کردند.
حسینی مجد با بیان اینکه  با مرورهفته دفاع مقدس باید همواره این روحیه را حفظ کرد،یادآورشد: باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و اهداف و ثمرات این دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

وی گفت: مسولین هر چه می توانند برای مردم کار انجام دهند و با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم بکوشند.

امام جمعه اسدآباد اظهارداشت: دشمنانی که خیال می کنند ملت ایران اسلامی با تحریم ها و جنگ اقتصادی بالاخره تسلیم خواهد شد کور خوانده اند چرا که روحیه نجابت گونه مردم همواره یکی از روحیه های استقامت ملت در برابر توطئه های دشمن بوده است.

انتهای پیام/ج

 دفاع مقدس یادآورتاریخ برجسته انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.