قاچاق سوخت بازهم قربانی گرفت /۵کشته و ۲نفر مصدوم شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت:برخوردیک دستگاه پژو با خودرو تویوتا حامل سوخت قاچاق در محورخاش- سراوان ٥کشته و ۲مصدوم برجای گذاشت.

قاچاق سوخت بازهم قربانی گرفت /۵کشته و ۲نفر مصدوم شدنددرگفتگو  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فریبرز راشدی مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی زاهدان درگفتگو:ساعتی قبل براثر برخوردیک دستگاه پژو با خودرو تویوتا حامل سوخت قاچاق در محورخاش- سراوان کیلومتر١٥خاش٥نفر کشته و ٢نفر مصدوم شدند.

راشدی افزود: ٢دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومین به بیمارستان امام خمینى خاش منتقل شدند.

وی گفت: قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون با خودرو‌های حامل موادسوختی که معمولا وانت تویوتا و پژو، پراید است با سرعت‌های غیرمجاز در محور‌های منتهی به مرز تردد می‌کنند که هراز گاهی منجر به حوادث تلخ می‌شود.

خودرو‌های حامل قاچاق انسان و مواد سوختی، افزون بر اینکه جاده‌های این استان را ناامن کرده، نگرانی زیادی برای مسافران و مردم بوجود آورده اند، زیرا بیشتر حوادث رانندگی این قبیل خودروها، به علت حمل مواد سوختی منجر به آتش سوزی و سوختن راننده و یا سرنشین خودرو سوخت کش و همچنین افراد بی گناه سرنشین سایر خودرو‌های عبوری می‌شود که تاکنون نظیر این حوادث در جاده‌های این استان خسارات و تلفات زیادی داشته است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قاچاق کالا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار