بازخوانی عملیات مرصاد هدف تشکیل رزمگاه فرهنگی

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جوان مومن انقلابی رزمگاه فرهنگی جهت بازخوانی عملیات مرصاد رزمگاه فرهنگی افتتاح شد.

سرگرد محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جوان مومن انقلابی رزمگاه فرهنگی جهت بازخوانی عملیات مرصاد افتتاح شد که در این برنامه جوانان و نوجوانان در این رزمگاه به عنوان یک رزمنده در جریان این عملیات قرار خواهند گرفت .

وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در عملیات مرصاد و نقش آفرینی موثر رزمندگان استان سمنان و با بیان اینکه آن که ایستاد تیپ قائم بود، افزود: هدف از انتخاب عملیات مرصاد جهت بازخوانی برای جوانان و نوجوانان این است که استان سمنان در عملیات مرصاد نقش بسیار موثر و غرور آفرینی را ایفا کرد و هدف دوم تبیین اهداف منافقین در قبل و گذشته بوده که با کشور ایران دشمنی خاصی داشتند .

سرگرد امامی تصریح کرد: در کنار این رزمگاه برنامه اجلاسیه شهدای شهرستان هم در روز پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء به همراه خاطره گویی با حضور شاعران و راویان کشوری برگزار خواهد شد و برنامه رزمگاه فرهنگی هم از امروز تا 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام / گ

افتتاح رزمگاه فرهنگی شهدای گمنام در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار