مصدومیت 19 نفر در سه سانحه تصادف در استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته وقوع سه سانحه تصادف در استان 19 مصدوم بر جای گذاشت که با اقدام به موقع اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان  با اشاره به وقوع تصادف خودروی سواری پیکان با خودروی سواری مزدا در ساعت 00:19 دقیقه امروز در اتوبان شهید کشوری به سمت خیابان همت نرسیده به پل غدیر، اظهار کرد : به محض تماس با اورژانس دو آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه افزود: در این حادثه 3 آقا و 4 خانم مصدوم شدند ، 2 آقا و یک خانم 29 ساله از مصدومان به بیمارستان امین و آقا 25 ساله به همراه 3 خانم 7 ، 16 و 26 ساله از مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از دو حادثه دیگر در روز سوم مهر ماه خبر داد و اضافه کرد : خودروی سواری پراید و کامیونت ایسوزو در ساعت 05:31 دقیقه در کیلومتر5 جاده چوپانان به انارک با هم تصادف کردند که این حادثه 5 مصدوم به دنبال داشت.

وی ادامه داد : مصدومان همگی مرد بودند و در ابتدا به درمانگاه چوپانان و سپس به بیمارستان حشمتیه منتقل شدند.

راستین به حادثه دیگری در روز سوم مهر ماه اشاره کرد و عنوان کرد: در ساعت 07:29 دقیقه در ابتدای جاده شهرضا به اصفهان، خودروی نیسان با خودروی سواری پژو 405 تصادف کرد و 7 مصدوم بر جای گذاشت.

وی در پایان بیان کرد : 3 خانم و 2 آقا از مصدومان به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا منتقل و 2 آقا به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اعلام کرد : 3 کد اورژانس 115 از تیران و سامان و گروه امداد از هلال‌احمر رضوانشهر در محل حادثه حاضر شدند و 4 مصدوم حادثه را به بیمارستان بهنیا تیران منتقل کردند.

انتهای پیام/م

وقوع سه سانحه تصادف در استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار