کی روش و آقای گلی در لیگ برتر فوتبال!

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با دبل گلزنی مقابل نفت مسجد سلیمان ۴ گله شد و آقای گل جدید لیگ برتر لقب گرفت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کی روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی ۳۰ ساله تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی یک ساله از ذوب آهن به زردپوشان دیار نصف جهان پیوست و شاگردان امیر قلعه نویی در این تیم شد، در پایان روز نخست هفته هشتم لیگ برتر با ۴ گل زده کنار وحید خشتان، آقای گل لیگ برتر قرار گرفت.

کی روش پس از درخشش و عملکرد فوق العاده در ذوب آهن، در سپاهان اما شرایط خوبی نداشت و تا پایان هفته پنجم و در تقابل با تیم های صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، ، پیکان، ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز موفق به گلزنی برای سپاهانی ها نشد اما در دقایق پایانی دیدار تیمش با پارس جنوبی جم گل تساوی را به ثمر رساند تا آن مسابقه با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد و تقابل قلعه نویی با تارتار پیروز نداشته باشد.

در هفته ششم و در شب برتری ۳ بر یک سپاهان رو در روی فولاد، کی روش گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و در ادامه گل های ساسان انصاری و سعید آقایی موجب کسب ۳ امتیاز ارزشمند از قهرمان سابق لیگ برتر شد اما این پایان کار نبود و دیروز ( پنج شنبه ) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، مهاجم برزیلی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان پایین جدول ۲ گل زد تا خودش و به همراه تیمش در صدر جدول گلزنان و رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

استنلی متولد ۱۹۸۸ در برزیل است و از مهم ترین تیم هایی باشگاهی که در آن بازی کرده است، می توان به سانتاریتا، آمریکا، رزنده و ... اشاره کرد.

در جدول ردبندی برترین گلزنان لیگ هجدهم، کی روش برزیلی به همراه وحید خشتان، پدیده جوان لیگ با ۴ گل در صدر جدول هستند و امین قاسمی نژاد ( پدیده مشهد )، یونس شاکری ( پدیده مشهد )، آنتونی استوکس ( تراکتورسازی تبریز )، علی علیپور ( پرسپولیس تهران ) و لوسیانو پریرا ( فولاد خوزستان ) با ۳ گل در رده های بعدی قرار دارند. 


بیشتر بخوانید:

سپاهان برترین تیم/ علی دایی بهترین سرمربی

زمان دیدار سپاهان - نفت مسجد سلیمان تغییر کرد

تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

نفت مسجد سلیمان 0 - 2سپاهان / صدرنشینی زرد پوشان در لیگ برتر با پیروزی خارج از خانه


انتهای پیام/

کی روش، آقای گل لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار