اولین دربی کورتوا با لباس رئال برابر آتلتیکو

سنگربان بلژیکی رئال مادرید در صورتی که مقابل اتلتیکو مادرید به میدان برود اولین دربی خود در برابر تیم سابقش را تجربه خواهد کرد.

اولین دربی کورتوا با لباس رئال برابر آتلتیکوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های رئال و اتلتیکو مادرید فردا شب در چارچوب هفته هفتم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.
در صورتی که خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید،تصمیم بگیرد تیبو کورتوا گلر بلژیکی خود را درون دروازه قرار دهد این بازیکن اولین دربی خود را با لباس رئال تجربه خواهد کرد.
او که سابقه بازی برای اتلتیکو را نیز در کارنامه دارد، نوزدهمین فوتبالیستی خواهد بود که برای هر دو تیم بازی کرده است. لیستی که شامل نامهای برجسته ای در تاریخ فوتبال است،مانند: هوگو سانچز، ریس، پاكو یورنته، سولاری یا اسنايدر.
كورتوا که در مجموع 9 دربی را برای اتلتیكو انجام داده است،فصل تابستان به باشگاه رئال پیوست. او در دربی ها شش شکست ، دو برد و یک تساوی داشته است.
شیرین ترین خاطره او فینال کوپا دل ری در فصل 2013-2012 است که در آن اتلتیکو مادرید با گل میراندا در وقت های اضافی تیم مورینیو را 2 -1 شکست داد.
و بی تردید بدترین آنها فینال لیگ قهرمانان در فصل بعد (2014-2013) است که در آن او نتوانست سرخیو راموس را در دقیقه 93 متوقف کند. در وقت های اضافی، کورتوا سه گل دیگر (بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو) خورد، که شاید تلخ ترین بازی در تاریخ آتلتیکو و یکی از محبوب ترین بازی های رئال مادرید در تمام تاریخ این تیم باشد.

سیاست چرخشی لوپتگی در دروازه نباید مانع بازی این بلژیکی در دربی روز شنبه باشد، زیرا او به عنوان بهترین سنگربان جام جهانی گذشته و اخیرا به عنوان"بهترین گلر جهان" انتخاب شده است.
با وجود سه گلی که کورتوا در بازی با سویا دریافت کرد،او یکی از معدود بازیکنانی بود که وجهه اش خدشه دار نشد.
اما از سوی دیگر سایه کیلور ناواس دروازه بان رئال در سه لیگ قهرمانان گذشته، روی سر کورتوا سنگینی می کند و کسی تا آخرین لحظه نخواهد دانست که لوپتگی چه تصمیمی در سر دارد.


بیشتر بخوانید:

مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۱۷/ رونالدو بهترین بازیکن فوتبال جهان شد+تصاویر



انتهای پیام/


دروازه بان رئال در دربی چه کسی خواهد بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار