امام جمعه سمنان:

آمریکا به سزای مظلوم کشی در اهواز می‌رسد

آیت الله شاهچراغی گفت: آمریکا عامل اصلی حادثه خونبار تروریستی اهواز است و باید به جزای عمل کودک کشی خود برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تسلیت حادثه تروریستی اهواز به خانواده شهدای این حادثه و آرزوی سلامتی برای مجروحان آن ، اشد مجازات مسببان این عملیات خونین را از مسولان خواستار شد.
 
وی گفت :  آمریکا همان شیطان کودک کش و مظلوم کش در کشور های یمن و سوریه و عراق و عامل اصلی این حادثه خون بار است.
خطیب جمعه سمنان افزود : سربازان گمنام امام زمان تاکنون موفق شدند تعداد زیادی از مسببان این عملیات تروریستی را دستگیر کنند و به زودی آنها را به اشد مجازات خواهند رساند.
 
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، رشادت رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل  را ستود و گفت :این رشادت ها تاثیر پذیرفته از آموزه های عاشورایی است و ترویج این فرهنگ به خصوص به نسل سوم و چهارم انقلاب ضروری نیز است .
 
آیت الله سید محمد شاهچراغی صبر و مقاومت در برابر توطئه های اقتصادی و فرهنگی را ضروری دانست و گفت:بهترین راه مقابله با این توطئه های چند گانه اطاعت از ولی فقیه است .
 
امام جمعه سمنان همچنین سخنرانی اخیر رییس جمهور در سازمان ملل متحد را شایسته تقدیر بیان کرد و افزود :سخنان آقای روحانی در شان نظام جمهوری اسلامی و در مقابل صحبت های پوچ و خنده دار ترامپ ، گواه اقتدار و استقامت مردم بود.
 
انتهای پیام / گ

نماز جمعه سمنان

 
 
برچسب ها: امام جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.