آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک؛

چالش‌های اقتصادی و متخلفان مالی به جد پیگیری شود

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: چالش‌های اقتصادی و متخلفان مالی به جد پیگیری شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک با انتقاد از نوسانات بازار ارز و مشکلات معیشتی مردم گفت: باید دستگاه قضا چالش‌های اقتصادی و متخلفان مالی و فرار سرمایه‌ها باید از سوی را به جد پیگیری کند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و راه حل گذر از تنگنا‌ها و بحران‌های اقتصادی است.

وی به سخنان رئیس جمهور آمریکا و ایران در مجمع سازمان ملل هم اشاره و اضافه کرد: ترامپ با سخنانش نابخردانه و بی تدبیر خود سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا و ایادی استعمار را نشان داد و به همین دلیل نیز از سوی مجامع بین المللی مورد تمسخر و مضحکه قرار گرفت.

مواضع رئیس جمهور درسازمان ملل بیان گر مطالبات ملت ایران و ملت‌های مظلوم اسلامی بود

امام جمعه اراک ادامه داد: مواضع ایران اسلامی مانند همیشه شفاف و بیان گر مطالبات ملت ایران و ملت‌های مظلوم اسلامی بود که رئیس جمهور کشورمان قانون مداری و نزاکت ملت ایران را به مردم جهان گوشزد کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهادت طلبی را آرمان ملت ایران دانست و از مسئولان دستگاه‌های امنیتی خواست عاملان جنایت خونین تروریستی اهواز را شناسایی کنند.

تاکید بربرنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بربرنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین و پذیرایی از زائران اربعین حسینی بیان کرد: سازماندهی موکب‌ها و آمادگی مسیر‌های گذر زائران اربعین حسینی دستور کار مسئولان استان مرکزی قرار گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس اظهارکرد: از معلمان و مربیان خواست دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی را در مسیر پویایی شکوفایی و تعالی انقلاب اسلامی تربیت کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.