5 کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدان

رئیس پلیس راه همدان گفت: سوانح رانندگی در این استان منجر به مرگ 3 نفر و مجروح شدن 2 نفر شد.

5 کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: این سوانح رانندگی در محور فرعی همدان - تویسرکان در نزدیکی تاریک دره رخ داد که در این سانحه خودرو سواری پراید به علت سرعت زیاد در سر پیچ، از مسیر اصلی منحرف و به دره سقوط کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این وسیله نقلیه دارای 4 سرنشین بود که یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی افزود: همچنین یک دستگاه سواری پراید در گردنه چهاردولی با سرعت بالا در سراشیبی تردد می کرد که به قسمت عقب یک تریلر کشنده برخورد کرد.

وی با عنوان اینکه راننده 62 ساله این خودرو در این سانحه جان خود را از دست داد و گفت: این سانحه بسیار شدید بود و اگر سواری پراید بیش از یک سرنشین داشت به طور حتم تمامی آنها جان می باختند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید هنگام سبقت در جاده روستایی شریف آباد واقع در اسلام آباد ملایر با 2 دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: یکی از موتورسواران حدود 50 ساله جان خود را از دست داد و دیگر موتورسوار مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: راننده سواری پراید مقصر اصلی و عامل بروز این سانحه بود با این وجود پس از بروز سانحه از محل متواری شد.

سرهنگ عزیزی افزود: بیشتر مواقع محدودیت سرعت در جاده های فرعی و روستایی رعایت نشده و رانندگان به مثابه جاده های اصلی با سرعت بالا تردد می کنند که این اقدام موجب بروز سوانح فوتی می شود.

انتهای پیام/ب

جاده های همدان 3 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.