رندرهای جدید Home Hub گوگل منتشر شدند +تصاویر

رندرهای تازه منتشر شده از Home Hub هوشمند گوگل زاویه دید بهتری از این گجت هوشمند در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داد.

رندرهای جدید Home Hub گوگل منتشر شدند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا به حال خبرهای زیادی از Home Hub هوشمند جدید گوگل منتشر نشده است. این هاب یک اسپیکر هوشمند است که دارای یک صفحه نمایش است. این محصول گوگل دستگاهی شبیه آمازون اکو شو (Amazon Echo Show) یا نمایشگر هوشمند لنوو است. به تازگی این محصول گوگل موفق شده است گواهینامه FCC دریافت کند. انتظار می‌رود Home Hub گوگل توسط این کمپانی در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر)، طی رویدادی همراه با گوشی‌های جدید گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی شود.

به تازگی رندرهایی از این محصول جدید گوگل منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این محصول چه ظاهری خواهد داشت. پیش از این رندر منتشر شده از این دستگاه نمای پشت آن را نشان می‌داد و رنگ آن به رنگ خاکستر زغال بود. در هر صورت، رندرهای جدید منتشر شده از Home Hub هوشمند گوگل نمای جلوی این دستگاه هوشمند هم به نمایش گذاشته‌اند.

یکی از رندرهایی که به تازگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، نمایشگر هوشمند گوگل را از زاویه کنار آن و کمی کج نشان می‌دهد. آنگونه که به ظاهر می‌رسد هیچ راهی برای تنظیم زاویه کجی این نمایشگر برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است. شایعات از این قرار است که Home Hub دارای یک نمایشگر 7 اینچی LCD خواهد بود اما یک مسئله ناامید کننده به نظر دوربین جلویی این دستگاه خواهد بود چرا که انتظار می‌رود شرکت گوگل قابلیت چت ویدئویی Duo را به این دستگاه اضافه کند نه اینکه بخواهد آن را حذف کند.

اینگونه که دیده می‌شود، Home Hub گوگل قیمتی پایین تر از رقیبان خود خواهد داشت. نمایشگر هوشمند 8 اینچی لنوو قیمتی معادل 200 دلار و نمونه 10 اینچی آن 250 دلار ارزش داشت اما این نمونه‌ها دارای دوربین سلفی و قابلیت چت ویدئویی Duo بودند. با این شرایط Home Hub با نمایشگری کوچکتر و نداشتن قابلیت مکالمه ویدئویی، می‌تواند در نهایت قیمتی حدود 200 دلار داشته باشد.

در ادامه تصاویر رندرهای لو رفته از Home Hub گوگل را مشاهده کنید.

رندرهای جدید Home Hub گوگل منتشر شدند +تصاویر

رندرهای جدید Home Hub گوگل منتشر شدند +تصاویر


بیشتر بخوانید: همکاری اسنپ‌چت و آمازون برای خرید راحت‌تر کاربران +عکس


انتهای پیام/

تصاویر رندرهای Home Hub هوشمند گوگل منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار