طالقانی: کی روش تا پایان جام ملت‌ها با ما قرارداد دارد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مدنظر قرار گرفتن فن خال برای جایگزینی کی روش در تیم ملی فوتبال ایران کذب محض است و این موضوع را باور نکنید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از انتشار ویدیویی از لوئیس فن خال، سرمربی مطرح هلندی در اتومبیل فردی ایرانی به نام سالار که در آن این مربی اعلام کرد «از دیدن بازی های فوتبال ایران لذت بردم و به زودی به کشورتان ایران سفر خواهم کرد تا این کشور را از نزدیک ببینم.زنده باد ایران!» اخبار مختلفی درباره احتمال فعالیت فن خال در فوتبال کشورمان به گوش رسید.

رسانه های معتبر اروپایی از احتمال اینکه تراکتورسازی تبریز که در حال حاضر از آن به عنوان پاری سن ژرمن ایران یاد می شود قصد دارد فن خال را به عنوان جانشین جان توشاک ولزی انتخاب کند، خبر داده اند اما یک شایعه جدی هم درباره احتمال حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران از ماه فوریه به عنوان جانشین کارلوس کی روش مطرح شده است.

برای پیگیری این امر با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت و گویی انجام دادیم که او با رد این شایعه اظهار داشت: نخستین بار است که نام فن خال را به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای جانشینی کارلوس کی روش می شنوم. این امر کذب محض است و باور نکنید.

او ادامه داد: کی روش تا پایان جام ملتهای آسیا با ما قرار داد دارد و پس از آن فدراسیون فوتبال با توجه به نتایج تیم ملی در این رقابت ها برای ادامه همکاری با این مربی تصمیم می گیرد.

فان خال سابقه سرمربیگیری در تیم های آژاکس هلند ، بارسلونا ، آلمکار هلند  ، بایرن مونیخ ، تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد.


بیشتر بخوانید:

لوئیس فن خال سر مربی مطرح هلندی در راه ایران 

کی روش با سبز پوشان در جام جهانی 2022 قطر

انتخاب کمپ تیم ملی فوتبال در دبی امروز قطعی می شود


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره فن خال و کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار