سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان شد

مدیر عامل تیم والیبال خاتم اردکان گفت: محمد رضا سالک به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن ملت  مدیر عامل تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با توجه به تصمیم عباسعلی میر حسینی، در جلسه کمیته فنی باشگاه بر انتخاب سرمربی بومی برای فصل جدید لیگ برتر تاکید شد.

محسن ملت افزود: به پیشنهاد نادر قاضی که نقش پدر والیبال شهرستان اردکان را دارد و موافقت کلیه اعضا و هدف اصلی باشگاه که استفاده از توان مربیان بومی است و ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه جناب میر حسینی در سال‌های گذشته و موفقیت‌های اخیر، محمد رضا سالک به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

وی با اشاره به سابقه سرمربی جدید خاتم اردکان و با توجه به حضور چند ساله در والیبال استان افزود: امیدواریم با سابقه خوب و توانایی‌هایی که از سالک سراغ داریم و البته تجربه این سال‌ها در کنار تیم که از وی یک مربی با سابقه ساخته بتوانیم فصل موفقی را پیش رو داشته باشیم.

ملت اردکانی ضمن تشکر از دلسوزی و پیگیری هوادارن خاتم اردکان در کش و قوس حضور مجدد در لیگ برتر تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت هواداران و مسئولان لحظات شیرینی را برای هواداران عزیز رقم بزنیم و با کسب نتایج خوب شور و نشاط اجتماعی را در سطح شهرستان و استان فراهم کنیم.

وی از تلاش و حمایت تابش نماینده مردم شریف اردکان در مجلس و نوریان که نقش اصلی را در موفقیت‌های تیم خاتم داشته اند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی

معرفی سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان

 

 

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.