رفع کمبود‌های آتش‌نشانی اردکان در اولویت کار شهرداری

شهردار اردکان گفت: اولویت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی نقش ایمنی و پیشگیری ازحوادث است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  احمد کمالی شهردار اردکان در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان با گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی گفت: حضور آتش‌نشانان مایه دلگرمی مردم است و آتش‌نشانان همیشه بیدار و آماده خدمت به مردم هستند.

کمالی افزود: آن‌ها با نجات هم‌وطنان، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه می‌دهند و این کار بسیار مهم و ارزشمند است چراکه افرادی که مثلاً در آتش گرفتار می‌شوند، نجات جان خود را مدیون فداکاری آتش‌نشانان هستند.

وی تقارن روز آتش‌نشانی، هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم را پرمعنا توصیف کرده و گفت: ایثار، ازخودگذشتگی و خلوص نیت، وجه مشترک روز آتش‌نشانی، دفاع مقدس و درس عاشورا است و در این خصوص آتش‌نشانان با تأسی از ایثارگران همواره برای نجات جان و مال مردم تلاش و جان‌گذشتگی می‌کنند.

شهردار اردکان رفع کمبود‌های آتش‌نشانی اردکان را در اولویت کار شهرداری دانست و گفت: آتش‌نشان‌ها یکی از حلقه‌های دفاعی شهر‌ها و روستا‌ها هستند و به همین لحاظ باید نگاه ویژه‌ای به این عرصه داشته باشیم.

کمالی دیگر اولویت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان را سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی نقش ایمنی و پیشگیری به شهروندان دانست و افزود: اگر حادثه مهمی در شهر اتفاق افتد امکان آسیب دیدن نیرو‌های آتش‌نشانی هم هست به این منظور آتش‌نشانی با طرح‌های متعدد برای مقاطع سنی مختلف، جهت آموزش و فرهنگ‌سازی ایمنی اقدام می‌کند.

هم‌زمان با هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی طی مراسمی با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و جمعی دیگر از مسئولان از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

نیازهای سازمان  آتش‌نشانی در اردکان رفع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.