اسبقیان:برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: بعد از ابلاغ قانون منع بکار گیری بازنشستگان، چند نفر از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها برای کناره گیری اعلام آمادگی کردند.

//برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده آمدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید شروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: بعد از ابلاغ قانون منع بکار گیری بازنشستگان، چند نفر از روسای فدراسیون‌ها داوطلبانه با من تماس گرفتند و برای کناره گیری اعلام آمادگی کردند و اینکار نشانگر قانونمداری و احترام به تصمیمات کشور است.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان مکلف به اجرای قانون است و بعد از استعفای روسای بازنشسته فدراسیون‌ها بلافاصله سرپرست را تعیین خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان ممکن انتخابات ریاست فدراسیون برگزار می‌شود.

اسبقیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی برگزار شده است و مطابق برنامه تا پایان سال 9 انتخابات دیگر هم برگزار خواهد شد هر چند این تعداد با استعفای روسای بازنشسته فدراسیون‌ها ممکن است بیشتر شود.


بیشتر بخوانید: اسبقیان: نامزد‌های نهایی فدراسیون شنا تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شوند

توضیحات اسبقیان درباره حواشی انتخابات فدراسیون های ورزشی

اسبقیان:نباید افراد بازنشسته در فدراسیون ها حضور پیدا کنند


انتهای پیام/

اظهارات اسبقیان درباره قانون منع بکار گیری بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار