در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

جدیدترین اظهارنظر افشانی در مورد بازنشستگی‌اش

شهردار تهران در خصوص وضعیت بازنشستگی‌اش گفت: من به طور کامل تابع قانون هستم و اگر قانون گفت که من باید بروم، خواهم رفت و اگر هم گفت که می‌توانم بمانم، حتما خواهم ماند.

جدیدترین اظهارنظر افشانی در مورد بازنشستگی‌اشبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی شهردار تهران ظهر امروز(شنبه) پس از رونمایی از تندیس شهید لشکری در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به فداکاری‌های این شهید بزرگوار و چند تن دیگر از شهدای دفاع مقدس که امروز تندیس آن‌ها در مراسم شهرداری رونمایی شد، اظهار کرد: با توجه به رشادت‌ها و جان باختگی‌های فرزندان عزیز این سرزمین در سال‌های اول جنگ، از همه جای ایران فرزندان این سرزمین برای دفاع از تمامیت ارضی کشور وارد منطقه نبرد شدند و تعداد زیادی از هموطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با ساخت این تندیس‌ها از زحمات شهدا و رزمندگان قدردانی کنیم، تصریح کرد: نسل‌های آینده با دیدن این تندیس‌ها، آن‌ها را در ذهن خود یادآوری خواهند کرد، لذا به این منظور نمادهایی ساخته شد تا این نمادها بیانگر رشادت‌های دلاوران دفاع مقدس باشد.

افشانی افزود: از این جهت پنج تندیس در شهر تهران برپا شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت و در آینده هم به عنوان یادمانی از همه شهیدان خواهند بود.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بازنشستگی‌اش گفت: من به طور کامل تابع قانون هستم و اگر قانون گفت که من باید بروم خواهم رفت و اگر هم قانون گفت که می‌توانم بمانم، حتما خواهم ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار