بهمنی: کسرایی در سازمان لیگ کارمند ساده است و مشکلی برای حضور او وجود ندارد

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: محمدرضا کسرایی در سازمان لیگ کارمند ساده است و مشکلی برای حضور او وجود ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رای قطعی کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت یکساله، محمدرضا کسرایی از اعضای سابق امور بین الملل فدراسیون فوتبال به دلیل ثبت قرارداد بازیکن خارجی در ایران بدون دریافت ITC و تخلفات دیگر که نقض مقررات اخلاقی و حرفه ای فوتبال محسوب می گردد، او به یک سال محرومیت کامل از فعالیت رسمی در فوتبال و یک سال محرومیت از ورود به کلیه استادیوم ها و اماکن فوتبالی کشور و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

البته کسرایی هم اکنون در سازمان لیگ فعالیت می کند و برای پیگیری این موضوع و اینکه آیا حضور او در این سازمان قانونی است، با حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: دستور کمیته اخلاق را اجرا کردیم و از حکم این کمیته تبعیت می کنیم. کسرایی در سازمان لیگ کارهای فوتبالی انجام نمی دهد و مسئولیت ندارد و به استادیوم و ورزشگاه ها هم نمی رود. 

او افزود: کسرایی در سازمان لیگ به عنوان کارمند معمولی فعالیت می کند و مشکلی برای حضور او وجود ندارد و فعالیت های فوتبالی انجام نمی دهد. او مسئولیت خاصی ندارد و برای نظارت و ... به ورزشگاه نمی رود و کار فوتبالی به شکل خاصی انجام نمی دهد.

البته در سال 95 و با اعلام مهدی تاج و با توجه به اتفاقاتی که برای برخی از تیم های لیگ برتری مانند استقلال و بسته شدن پنجره های نقل وانتقال در فیفا و همینطور بازیکنان خارجی و یا نقل و انتقالات شان رخ داد، تعدادی از نیروهای کمیته بین الملل تغییر کرده و فرد خاطی هم برکنار شد.

حال باید دید آیا حضور محمدرضا کسرایی در سازمان لیگ طبق مقررات است یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

علیرضا جهانبخش در برنامه نود / پرونده موتومبا بار دیگر به جریان افتاد + گزارش تصویری

جلسه هم اندیشی با مدیران عامل 6 باشگاه لیگ برتری برگزار شد

پرسپولیس از سوی AFC جریمه شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال درباره محرومیت یکساله کسرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار