افزایش۴۷ درصدی بازرسی های ویژه از اصناف استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان از افزایش۴۷ درصدی بازرسی های ویژه از اصناف استان و کاهش ۶ درصدی پرونده تخلف در آغاز سال تحصیلی خبر داد.

محمد جواد محمدی مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: طرح بازرسی ویژه از اصناف استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی از ۱۷ شهریورماه آغاز شد و تا ۵ مهرماه ادامه داشت.

وی بیان داشت : در این طرح از یکصد بازرس قراردادی و ۲۴۵ بازرس افتخاری استفاده شد که با عنوان مشتری خرید صوری انجام می دهند واگر تخلفی صورت بگیرد با واحد صنفی اعمال قانون می شود.

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد : تا پنج شنبه ۵ مهرماه ، ۱۴ هزار و ۴۰۸ بازرسی صورت گرفت و به تشکیل ۲۶۸ پرونده تخلف در حوزه نوشت افزار ، کیف و کفش برای تعزیرات حکومتی منجر شد.

وی ادامه داد: در این طرح ویژه ، بازرسی ها ۴۷ درصد افزایش داشته و پرونده های تخلف ۶ درصد کاهش یافته است.

محمدی گفت: علت اصلی کاهش خطاها ،‌ آموزش بازرسان به صورت حضوری است و فرصت چند روزه به آنها داده شده تا به نوعی خطاها در مرحله دوم  کاهش یابد.

وی گفت: کاهش قدرت خرید مردم ، سبب شده تا کسبه کالاها را عرضه کنند و در رقابت هستند که با کاهش مشتری مواجه نشوند.

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد : انصاف کسبه در این فصل برای بازگشایی مدارس یکی دیگر از علل اصلی کاهش پرونده هاست.

وی همچنین در خصوص انبارهای کالاهای احتکار کشف شده در این مدت اضافه کرد : ۵۶ انبار کالا کشف شد که جنس هایی از قبیل لاستیک ،‌ حبوبات ،‌ پوشک ، لوازم خانگی ، کاغذ و میلگرد احتکارشده بود.

 انتهای پیام/م

ارجاع ۲۶۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی اصفهان در بازرسی ویژه‌ آغاز سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.