جنگ روانی دشمن خطرناک تر از تحریم اقتصادی است

استاندار کرمانشاه جنگ روانی و رسانه ای دشمن را امروز خطرناک تر از تحریم های اقتصادی دانست و تاکید کرد مسئولان برای رفع نگرانی جامعه باید با مردم گفت و گو کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دفاع مقدس را گنجینه ای از ارزش ها و خرده فرهنگ های مهمی مانند احیای فرهنگ عاشورا، فرهنگ مشارکت، خود باوری و خدا باوری دانست که امروز جای بسیار از آنها خالیست.

وی مهم ترین فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگ مشارکت مردمی دانست و اظهار داشت: امروز به جای فرهنگ مشارکت شاهد احتکار و ذخیره سازی کالا هستیم که بیشتر ناشی از جنگ روانی دشمنان است.

بازوند در ادامه خواستار احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس برای مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمنان شد و گفت: تا زمانی فرهنگ عاشورا در جامعه هست خطری کشور را تهدید نمی کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه راه مقابله با دشمنان در تحریم های اقتصادی و جنگ روانی را کار جهادی، خالصانه و شبانه روزی کارکنان دولت دانست.

بازوند، بسیجیان دوران دفاع مقدس را بهترین الگو برای مدیران ذکر کرد، بیان داشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای درجه، پول و مقام به جبهه ها نرفتند بلکه با تمام اخلاص و به خاطر مردم و خدا رفتند که امروز به شدت به این روحیه و منش بسیجی بین مسئولان و کارکنان نیازمندیم.

وی در ادامه با انتقاد از رسانه ملی به خاطر نشان دادن هر روز انبارهای احتکار اظهار داشت: نشان دادن انبارها احتکار موجب رعب و وحشت روانی جامعه می شود.

استاندار کرمانشاه از مسئولان خواست در خصوص واقعیات کشور با مردم صحبت کنند و نشان بدهند جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی  به جنگ روانی مخرب فضای مجازی در زمان زلزله سال گذشته کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در زمان زلزله سال گذشته استان، یک زلزله رسانه ای نیز در کنارش برای دولت اتفاق افتاد که دولت هیچ کاری نکرده است و همه پول مردم را به سوریه برده است.

وی افزود: مردم تنها 84 میلیارد میلیارد تومان به هلال احمر و سلیبریتی ها کمک کردند در حالی که دولت نزدیک پنج هزار و 800 میلیارد تومان هزینه کرد و فضای مجازی و رسانه قضیه را وارونه جلوه دادند.

 

 

انتهای پیام/د

دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش ها و خرده فرهنگ های مهم است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار