مشخصات گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus فاش شد +تصویر

سایت TENAA تصویری از طراحی گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus به همراه مشخصات سخت افزاری آن را فاش کرد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که شاهد شرکت اچ ام دی گلوبال مانورهای بسیاری بر روی گوشی Nokia 7.1 Plus خود می‌دهد و قصد دارد این محصول را با تبلیغات زیاد رونمایی و عرضه کند. مسئولان این شرکت عقیده دارند که گوشی Nokia 7.1 Plus یکی از بهترین محصولات بالارده اچ ام دی گلوبال خواهد بود.

در حالی که هفته آخر مهرماه تاریخ رونمایی از گوشی Nokia 7.1 Plus به ثبت خواهد رسید، در چنین شرایطی با دو هفته اختلاف شاهد فاش شدن تصاویر و مشخصات احتمالی این محصول توسط TENAA هستیم.

پیش از این تصاویر در دست گوشی Nokia 7.1 Plus فاش شده بود، اما این احتمال وجود داشت که تصاویر فاش شده صرفا یک شایعه باشند چراکه توسط مسئولان اچ ام دی گلوبال تایید نشدند، اما با فاش شدن تصویر این محصول در TENAA به احتمال بالا، طراحی نهایی نوکیا 7.1 پلاس را شاهد هستیم.

تصویری که TENAA منتشر کرده است، صفحه نمایش خاموش Nokia 7.1 Plus را به تصویر می‌کشد، از همین رو نمی‌توان با اطمینان گفت که این گوشی مجهز به طراحی Notch است یا خیر؛ اما صفحه نمایش نوکیا 7.1 پلاس قرار است یک نمایشگر 6.1 اینچی با کیفیت تصویر 1080 در 2246 باشد. از طرفی همانطور که پیش از این نیز گفته می‌شد، پردازنده این گوشی Snapdragon 710 خواهد بود و در دو نسخه عرضه می‌شود.

نسخه اول مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و نسخه دوم با اندکی اختلاف مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی با لنز دوگانه و کیفیت های 13 و 12 مگاپیکسل عرضه خواهد شد، همچنین درباره دوربین سلفی این گوشی نیز باید گفت که یک لنز 20 مگاپیکسلی قدرتمند خواهد داشت.

در ادامه تصویر منتشر شده از طراحی گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus را مشاهده می‌کنید:

 

فناوری


بیشتر بخوانید: رسوایی جدید فیس‌بوک: اطلاعات 50 میلیون کاربر لو رفت


انتهای پیام/

مشخصات احتمالی گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus را ببینید +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار