فستیوال انتخابی تیم رباتیک استان کرمانشاه

مدیر عامل خانه رباتیک کرمانشاه گفت: فستیوال انتخابی تیم رباتیک استان برای اولین بار بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد قربانی مدیر عامل خانه رباتیک کرمانشاه گفت: فستیوال انتخابی تیم رباتیک استان برای اولین بار بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده تا در این رشته با برنامه ای مدون و مشخص زیر نظر خانه رباتیک استان با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی آماده شود.

وی گفت : در این فستیوال قرار است طی مدت شش ماه فعالیت مستمر در بخش های مختلف شامل دوره های آموزشی، ورکشاپ ها، شرکت در نمایشگاه ها، برگزاری دورهمی های رباتیکی، اتوبوس دانش، ربات انسان نما و دیگر برنامه ها را جهت آشنایی هرچه بیشتر خانواده ها از بعد علمی و فرهنگی را خواهد داشت.

قربانی  افزود: در پایان این فستیوال مسابقه نبرد ربات های ۲ برگزار شده که برگزیدگان این مسابقه بعنوان نفرات تیم رباتیک اعلام میگردند.

وی افزود : قرار است تیم رباتیک استان از بهترین های نبرد ربات های ۲ انتخاب شده و بعد از گذراندن دوره های آموزشی خاص جهت حضور در مسابقات ملی و بین المللی اعزام گردند، تمامی اعضای تیم به مدت یک سال بورسیه خانه رباتیک بوده و هزینه اعزام به مسابقات بین پنجاه تاصد در صد تقبل میکند.

لازم به ذکر است این تیم بنام استان در مسابقات شرکت کرده و تمامی افتخارات برای این خطه بجای خواهد ماند .

 

 

انتهای پیام/د

تیم رباتیک استان کرمانشاه از بهترین های نبرد ربات های ۲ انتخاب شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار