متعرضان به وسایل نقلیه در جاده‌ها مجازات می‌شوند

دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیون‌داران گفت: متعرضان به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند.

معترضان به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی مجازات می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حسن‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: هرگونه ناامنی و تعرض به حقوق مردم و جامعه جرم محسوب می‌شود و با مخلان برخورد قاطع می‌شود.

وی با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیون‌داران گفت:  در صورت هرگونه تعرضی به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اعم از سنگ‌پرانی، تخریب و یا توقیف، تهدید و یا ایجاد مزاحمت برای رانندگان به اشد وجه، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان بوشهر با بیان اینکه تاکنون موردی در زمینه یاد شده در این استان گزارش نشده است، افزود:تاکنون با تدابیر صورت گرفته و اقدامات خوب نیروی انتظامی در این استان مشکل خاصی وجود نداشته و از مردم و رانندگان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تعرضی، آن را به نزدیکترین پاسگاه و مرکز انتظامی استان بوشهر گزارش کنند.

حسن پور با قدردانی از همکاری همه جانبه مردم در تقویت امنیت و برخورد با متخلفان افزود: بدون شک برخورد قاطع با متخلفان در اولویت دستگاه قضا قرار دارد که همکاری مردم در این زمینه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

مجازات متعرضان به وسایل نقلیه در جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.