محموله های موادمخدر در پارکینگ پلیس متوقف شدند

فرمانده انتظامی هندیجان از کشف و ضبط محموله های موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نصیر ابدالی فرد، فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر بیان داشت: ماموران پاسگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدالله این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری موفق شدند 101 کیلوگرم تریاک و 40 کیلوگرم حشیش از 4 محموله در جاده دیلم ( در استان بوشهر) به هندیجان کشف و ضبط نمایند.

وی افزود: ماموران پاسگاه امامزاده عبدالله هندیجان در 48 ساعت گذشته 26 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را که در یک خودروی وانت پراید جاسازی شده بود کشف کرده و 2 نفر را دستگیر نمودند.

سرهنگ ابدالی فرد اظهار کرد: همچنین مقدار 40 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش که در یک سواری ال 90 جاسازی شده بود توسط ماموران این پاسگاه کشف گردید و 2 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند و خودروی مذکور توقیف شد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: همچنین با هوشیاری ماموران انتظامی از یک دستگاه خوروی سمند مقدار 46 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر شد.

وی تصریح کرد: همچنین 29 کیلوگرم تریاک دیگر نیز از یک دستگاه سواری سمند کشف شد و یک نفر در این رابطه دستگیر به دام افتاد و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/گ

توقیف محموله موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.