برخی از گوشی‌های آیفون جدید شارژ نمی‌شوند +فیلم

گزارش برخی از مصرف‌کنندگان و بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که برخی از گوشی‌های iPhone XS و iPhone XS Max شارژ نمی‌شوند.

برخی از گوشی‌های آیفون جدید شارژ نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی اپل 12 سپتامبر به انتظار طرفداران خود پایان داد و نیروهای جدید بازار خود، سه گوشی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را معرفی کرد و این گوشی‌ها چند روزی می‌شود که روانه بازار شده‌اند. صادرات این گوشی به نقاط مختلف جهان آغاز شده است و همه طرفداران این گوشی‌ها با تحویل دادن گوشی‌های قدیمی آیفون خود، آیفون‌های جدید را تحویل گرفته‌اند اما بسیاری از مشتریان اپل هستند که از دستگاه تحویل گرفته شده خود ناراضی هستند چرا که اشکالاتی در آن مشاهده می‌کنند. یکی از مشکلات گزارش شده درباره این گوشی‌ها، شارژ نشدن آن‌ها است.

با وجود صادر شدن دستگاه‌های iPhone XS و iPhone XS Max به نقاط مختلف جهان و دسترسی بیشتر و بیشتر مردم به آن، یک مورد بسیار مهم درباره اشکال پیدا کردن پورت شارژ این گوشی‌ها اعلام شده که بسیاری از کاربران خود را آزار داده است. بسیاری از کاربران اپل به این شرکت گزارش داده‌اند که وقتی آن‌ها کابل شارژر را به پورت شارژ گوشی وصل می‌کنند، گوشی به صورت اتوماتیک شارژ نمی‌شود. در برخی از موارد گفته شده که برای شارژ حتما باید صفحه نمایش لمس شود تا نمایشگر روشن شود و فرآیند شارژ آغاز شود. برخی دیگر هم گزارش داده‌اند که باید کابل را یک بار بیرون بکشند و دوباره آن را وصل کنند.

با ورود این گوشی‌ها به بازار جهانی، بسیاری از کاربران هستند که به نقد و بررسی این گوشی‌ها می‌پردازند و از خود ویدئوهایی هم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. یکی از صفحه‌هایی که در YouTube شهرت خاصی دارد، Unbox Therapy است. ادمین این پیج در یوتیوب چند دستگاه iPhone XS و iPhone XS Max را پیش هم قرار داده و نحوه شارژ آن‌ها را بررسی کرده است. برخی گوشی‌های مورد آزمایش این فرد دارای مشکلاتی در نحوه شارژ خود بودند. صفحه برخی باید روشن می‌شد تا شارژ شوند، برخی دوبار باید به شارژ وصل می‌شدند و برخی هم اصلا شارژ نمی‌شدند. هیچکدام از این مشکلات در iPhone X معمولی دیده نشد.

کمپانی اپل پس از این گزارش‌ها از سوی مشتریان به آن‌ها واکنش نشان داده است و اعلام کرده که این مشکلات به زودی حل خواهد شد. حدس و گمان‌ها حاکی از این است که با ارائه یک آپدیت برای نرم‌افزار این گوشی‌ها، مشکلات شارژ آن هم حل شود.

در ادامه می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که در رابطه با مشکلات iPhone XS و iPhone XS Max منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: نمونه اولیه گوشی تاشوی لنوو در یک ویدئوی کوتاه دیده شد


انتهای پیام/

شارژ برخی از گوشی‌های iPhone XS و iPhone XS Max مشکل دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار