افزایش بیش از ۱۱ درصد تردد‌های خروجی از خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۶ ماهه امسال شمار تردد‌های خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ ممیز ۷ دهم درصد افزایش یافته است.

افزایش بیش از ۱۱ درصد تردد‌های خروجی از خراسان شمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال شمار تردد‌های خروجی از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ ممیز ۷ دهم درصد افزایش یافته است ، گفت: در این مدت ۴ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۱۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۶۴۴ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال گذشته ورود ۴ میلیون و ۵۲۴ هزرا و ۱۷۱ دستگاه وسیله نقلیه به استان به ثبت رسیده بود ، گفت: امسال ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۹۸۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸ ممیز ۸ دهم درصد رشد داشته است.

بدیعی مقدم ساعت ۱۹ تا ۲۰ را ساعت اوج تردد‌ها در محور‌های استان دانست و گفت:: اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار تردد‌های جاده‌های استان را ثبت می‌کنند که ۸۸ ممیز ۵ دهم درصد از تردد‌های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

وی گفت: دراین مدت بیشترین تردد‌ها از مسیر شیروان – بجنورد بلعکس، بجنورد –اسفراین بلعکس، قوچان - فاروج گزارش شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم – سنخواست بلعکس ، جاجرم – امیر آبادبلعکس و گرمه - چمن بید بلعکس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام / ب 

نصب ۴۵ دستگاه تردد شمار در جاده‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.