پایان مرحله اول تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

مرحله اول سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان به ارومیه ختم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مرحله اول سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان از ساعت ۹ صبح امروز (یکشنبه) از پارک ائل گلی تبریز به طرف ارومیه شروع شد و در پارک ائللر باغی ارومیه به پایان رسید.

در این مرحله دوچرخه سواران مسیر  ۱۵۱ کیلومتری تبریز به ارومیه را رکاب زدند ومحمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد و با ۳ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه رکاب زنی زودتر از بقیه به خط پایان مرحله اول رسید و و اول شد همچنین مرون آبراهام از تیم بایک اید آلمان و دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.


دوچرخه سواران سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان از ۸ تا ۱۳ مهرماه به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

۷۸ نفر دوچرخه سوار در قالب ۷ تیم اروپایی و یک تیم آسیایی به نام آستانا موتورز قزاقستان و ۵ تیم داخلی در این دوره از تور نیمه‌حرفه‌ای ایران-آذربایجان شرکت کرده‌اند.

سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود و تا ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

محمد رضا اسدی رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  اظهار کرد: تور سی و سوم در ۶ مرحله و به مسافت حدود یک هزار کیلومتر در مسیر‌های تبریز-ارومیه، ارومیه-منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس-تبریز، تبریز-سرعین، سرعین-تبریز و مرحله آخر نیز در شهر تبریز برگزار می‌شود تا نفرات و تیم‌های برتر معرفی شوند. جوایز کل تور ۵۰ هزار یورو تعیین شده که به برترین‌ها اهدا می‌شود.

وی گفت: تور ایران-آذربایجان همچون سال‌های اخیر در سطح نیمه‌حرفه‌ای برگزار می‌شود؛ و با توجه به نیمه‌حرفه‌ای بودن تور نماینده آنتی دوپینگ نیز در مراحل مختلف حضور دارد.

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.