کمک خیرین به 12 هزار دانش آموز مددجو در سال تحصیلی جدید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۳۰ میلیارد ریال کمک کردند.

کمک خیرین به 12 هزار دانش آموز مددجو در سال تحصیلی جدیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خدرویسی امروز یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس روستاها همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پناهگاه همه ملتهای مظلوم دنیا می درخشد و خاری در چشمان صهیونیسم و آمریکا است.

وی افزود: کمیته امداد در راستای اجرای سیاستهای کلان راهبردی ستاد چهل سالگی انقلاب دبیر کارگروه روستایی و محرومیت زدایی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، گفت: تنها خدمات چهار ساله این نظام از خدمات ۵۰ ساله رژیم شاهنشاهی در عرصه های مختلف بیشتر است .

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه قرار دارند، گفت: ۴۵ هزار نفر از این جمعیت را زنان بی سرپرست تشکیل می دهد.

خدرویسی خدمت رسانی به روستاها را در حد قابل قبولی دانست و بیان کرد: به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ۱۸۴ میلیارد ریال مستمری ماهیانه پرداخت می شود که این میزان جدای از هزینه های بهداشت، درمان، آموزش و کمک مسکن ۳۰۰ میلیارد ریالی است.

وی اظهار داشت: درآمد عمومی از محل صدقات، نذورات و زکات ۳ میلیارد ریال است و این امر در حالی است که هزینه های کمیته امداد بسیار بیشتر از درآمدهای آن است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این روزها دشمنی دشمنان به اوج رسیده است، افزود: دشمن با به کارگیری همه امکانات و عوامل تخریب درصدد تضعیف اعتقادات واعتماد مردم هستند در حالی که این فشارهای اقتصادی با تدبیر مسئولین نظام برطرف می شود.

وی اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید مردم استان کرمانشاه علاوه بر کمکهای غیرنقدی، ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی در قالب جشن عاطفه ها اهدا کردند که با این کمکها ۱۲ هزار دانش آموز و دانشجو سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

خدرویسی بیان کرد:یازدهم مهر ماه هم مرحله دوم جشن عاطفه ها در یک هزار پایگاه آموزشی برگزار می شود.

گفتنی است با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش استان ۵۰ میلیون ریال کمک در راستای پیشبرد اهداف آموزشی به دانش آموزان نیازمند این روستا کمک شد.

انتهای  پیام/ز

یازدهم مهرماه  مرحله دوم آغاز سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.