راه اندازی ۵ بخش جدید در باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۷

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: بنا داریم تا پایان امسال بخش‌هایی مثل نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بخش ویژه کودکان و نوجوانان را راه اندازی کنیم.

راه اندازی ۵ بخش جدید در باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۷به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در سخنانی از این موزه به عنوان یکی از بزرگترین موزه های غرب آسیا و بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور یاد کرد و گفت: از اسفند سال 1395 بخش انقلاب اسلامی نیز به موزه دفاع مقدس افزوده شد که هم اکنون بخش هایی نیز در این زمینه گنجانده شده است.

وی از افزودن 5 بخش جدید تا پایان سال جاری به مجموعه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و گفت: تا پایان امسال 52 تغییر در باغ موزه خواهیم داشت و بناداریم بخش هایی چون نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش مردم تهران در دوران هشت ساله دفاع مقدس و بخش ویژه کودکان و نوجوانان را راه اندازی کنیم.

جعفری با اعلام رشد 80 درصدی بازدید گردشگران خارجی و رشد 20 درصدی گردشگران داخلی از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نسبت به سال گذشته، افزود: با برنامه ریزی های شورای راهبردی بنا داریم میزان ضریب نفوذ گردشگری انقلاب اسلامی را افزایش دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از راه اندازی اولین کتابخانه دیجیتال با 1000 عنوان کتاب خبر داد و افزود: اجرای حیات شبانه شهر، اجرای بیش از 100 تئاتر خیابانی، حمایت از پایان نامه های مرتبط در جهت گفتمان سازی و ترویج ادبیات حوزه دفاع مقدس، ساخت 50 برنامه تلویزیونی، تدارک بازدید دانش آموزان و خانواده معظم شهدا و... از جمله برنامه های مهم باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شمار می رود.

پس از اتمام این نشست، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همراهی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس، قائم مقام حوزه معاونت، مدیران کل ستادی و مشاوران حوزه و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه از بخش های مختلف باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

در این بازدید سه ساعته دکتر شجاع پوریان و مدیران حاضر با دانش آموزان تهرانی حاضر در باغ موزه عکس یادگاری انداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار