رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مریوان:

5تالاب‌ کشور به مرکز گرد و غبار تبدیل شده اند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب‌های بختگان، تشک، آمل، جازموریان و گاوخونی آب ندارند چراکه حق آبه آنان گرفته شده و امروزه خشک‌ و به مرکز گرد و غبار تبدیل شده‌اند.

 4 تالاب‌ کشور به مرکز گرد و غبار تبدیل شده اند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   عیسی کلانتری  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  در جلسه ستاد نجات‌بخشی تالاب زریبار که با حضور مسئولان استان در مریوان برگزار شد، گفت: سال گذشته که رئیس‌جمهور از بنده خواستند به سازمان حفاظت محیط زیست بیایم، دستور پیگیری چهار مسئله اصلی در حوزه محیط‌زیست را صادر کردند.

وی گفت: پیگیری کاهش آلودگی هوای کلانشرها، مسئله گرد و غبارها، پسماندها که مخصوصاً در شمال کشور به یک معضل عظیم تبدیل شده و احیای تالاب‌ها مواردی بودند که رئیس‌جمهور پیگیری آن را از بنده خواسته‌اند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: احیای تالاب‌ها جزو سخت‌ترین وظایف است چراکه نیازمند آب بوده و غیر از تالاب زریبار، انزلی و شادگان بقیه تالاب‌ها همچون بختگان، تشک، آمل، جازموریان و گاوخونی آب ندارند چراکه حق آبه آنان گرفته شده و امروزه خشک‌ و به مرکز گرد و غبار تبدیل شده‌اند.

 انتهای پیام/س

سفر رییس سازمان محیط زیست به مریوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.