آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد کم‌بضاعت

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت در استان بوشهر خبر داد و گفت: در نیمه دوم مهر ماه با حضور رئیس کمیته امداد این مهم محقق می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد کم‌بضاعتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند یکشنبه‌شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اهمیت جوانان در جامعه اظهار داشت: جوانان قشر مهم و ارزشمند جامعه هستند و باید حمایت لازم را از جوانان داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و بویژه فارغ‌التحصیلان جوان امری بسیار مهم و اساسی است و مسئولان در این زمینه باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار ببندند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال نباید منوط به اشتغال دولتی باشد خاطرنشان کرد: دولت زمینه‌های لازم را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم می‌کند و البته نگاه ما به اشتغال باید به سمت کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی تغییر کند و نباید اشتغال را فقط دولتی بدانیم.

گراوند تصریح کرد: کار آفرینان و افراد متخصص و توانمند باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا بتوانند با راه‌اندازی مراکز تولیدی، نسبت به جذب افراد جدید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام ورزند و بانک‌ها باید همکاری بیشتر و موثرتری با تولیدکنندگان داشته باشند.

وی خواستار سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات ازدواج شد و ابراز داشت: گزارش ماهانه بانک‌ها به دبیرخانه ستاد در بحث پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج ارائه شود و موانع موجود برای زوج‌های جوان باید برداشته شود تا در کمترین زمان ممکن این تسهیلات پرداخت شوند.

استاندار بوشهر بر لزوم تامین مسکن برای جوانان تاکید کرد و گفت: تامین مسکن جوانان، گامی در راستای تسهیل ازدواج است و مدیران ذیربط نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

گراوند از آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت در استان بوشهر خبر داد و افزود: در نیمه دوم مهر ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور این مهم محقق می‌شود که ۵۰ درصد هزینه این پروژه را استان تامین کرده است.

انتهای پیام/م

۱۰۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت در استان بوشهر احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.