انجام 30 هزار واکسیناسیون بروسلوز بره و بزغاله در بهار

رئیس دامپزشکی بهار گفت: از ابتدای انجام این طرح افزون بر ۳۰ هزار واکسیناسیون بروسلوز بره و بزغاله در این شهرستان انجام شده است.

انجام 30 هزار واکسیناسیون بروسلوز بره و بزغاله درشهرستان بهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهزاد صادقی، رئیس دامپزشکی شهرستان بهار اظهار داشت: طرح واکسیناسیون بروسلوز بره و بزغاله که از ابتدای تیرماه سالجاری در سطح واحد های اپیدمیولوژیک شهرستان بهار آغاز شده بود به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به حساسیت واکسیناسیون بروسلوز در جمعیت بره و بزغاله در کنترل این بیماری مشترک در جمعیت انسانی و همچنین تأکیدات انجام گرفته از سوی مسئولان اداره کل مبنی بر پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون در واحدهای اپیدمیولوژیک؛ پرسنل مبارزه دامپزشکی شهرستان با برنامه ریزی مرتب انجام گرفته فاز واکسیناسیون را آغاز کرده و با پوشش ۱۰۰ درصدی واحدها، طرح را به اتمام رساندند.

رئیس دامپزشکی شهرستان بهار افزود: از ابتدای انجام این طرح افزون بر ۳۰ هزار دز واکسن در جمعیت هدف مورد استفاده قرار گرفته و این اداره آمادگی دارد در صورت عدم انجام واکسیناسیون در دام های تعدادی از دامداران در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون دامهای مذکور اقدام کند.

انتهای پیام/ب

اتمام واکسیناسیون بروسلوز بره و بزغاله درشهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.