افتتاح مدرسه ۷ کلاسه روستای مشرحات بخش غیزانیه

با حضور جمعی از مسئولان استانی مدرسه ۷ کلاسه در روستای مشرحات بخش غیزانیه به همت بسیج جهادی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  کارون، هاشمی بخشدار غیزانیه و جمعی از مسئولان محلی و استانی مدرسه 7 کلاسه در روستای مشرحات افتتاح شد.

سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: با وجود اینکه خدمت رسانی به این حجم زیاد از دانش آموزان به خصوص در مناطق پراکنده روستایی دشوار است، ولی با همت و تلاش شبانه روزی همکاران ما بحث ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی مدارس در شهریور ماه و قبل از آغاز رسمی سال تحصیلی انجام شد و با شروع مهر ماه همه مدارس کار آموزش خود را شروع کردند.

وی افزود: با این روند خوب، تعداد زیادی نیروی جوان و علاقمند به مجموعه آموزش و پرورش اضافه شد تا کمبود نیروی انسانی همچون سال های گذشته احساس نشود.

حسین پور در پایان از تلاش، همراهی و همکاری همه دست اندر کاران ساخت و افتتاح این آموزشگاه تشکر و برای همه آرزوی موفقیت کرد. 

انتهای پیام/م

بهره برداری از یک مدرسه در غیزانیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.