رکود بازار طلا در همدان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروش همدان از رکود طلا در این استان خبر داد.

رکود بازار طلا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی غلامی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروش همدان بیان کرد: قیمت طلا در روز گذشته به 480 هزار تومان به ازای هر گرم رسید و یک ثبات نسبی در بازار برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا ارتباط مستقیمی با قیمت ارز دارد، اظهار کرد: در چهارشنبه و پنجشنبه گذشته بازار، التهاب فراوانی به خود گرفت و معاملاتی به ارز 570 تا 580 هزار تومان به ازای هر گرم طلای 18 عیار به ثبت رسید.

وی افزود: بازار طلا روز پنجشنبه مسیر نزولی خود را آغاز کرد و از گرمی 500 هزار تومان به 480 هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروش همدان تصریح کرد: متقاضیان طلا در بازار به دنبال خرید طلای شکسته و سکه هستند و از طلای نو و ویترینی واحدهای صنفی استقبال نمی‌کنند.

غلامی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی که طلای نو عرضه می‌کنند با رکود مواجه هستند، ادامه داد: فروش طلای دست‌دوم ممنوع است و اما خریدوفروش طلای شکسته منع قانونی ندارد و در بازار نیز موجود است.

وی درباره آخرین نرخ سکه نیز گفت: هر قطعه سکه طلای طرح جدید 5 میلیون تومان، بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان، نیم‌سکه 2 میلیون و 540 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 390 هزار تومان و سکه گرمی 700 هزار تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام/ب

ادامه نوسان طلا در بازار همدان

برچسب ها: اصناف ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.