درویش: AFC باید برای میزبانی جام ملتهای آسیا از امارات تضمین بگیرد

مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: AFC باید از امارات برای میزبانی جام ملت های آسیا تضمین های لازم را دریافت کند تا بازیکنان ما با حاشیه امنیت کامل بازی کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اینکه با توجه به حمله جنگنده های یمن به فرودگاه دبی و از بین رفتن امنیت امارات آیا بهتر نیست فدراسیون فوتبال از این موضوع استفاده کرده و در رایزنی با مسئولان AFC نظر این نهاد را برای تغییر رای میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در زمین ثالث تغییر بدهد، گفت: زمانیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا حق مسلم کشور ایران یعنی میزبانی از تیم های عربستانی را نادیده می گیرد و جرات نمی کند به عربستانی ها بگوید باید در ایران به میدان بروید، باید نسبت به میزبانی امارات که به تازگی مورد حمله نظامی قرار گرفته است هم هشدارهای لازم را ارائه دهد. AFC باید از امارات برای میزبانی جام ملت های آسیا تضمین های لازم را دریافت کند.

او ادامه داد: نه تنها ایران بلکه سایر تیم های شرکت کننده در این مسابقات هم با هواداران زیادی به امارات می آیند و طبیعی است که یک کشور جنگ زده نمی تواند به خوبی امنیت آنها را فراهم کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان اظهار داشت: بدون شک فدراسیون فوتبال باید از AFC بخواهد درباره این موضوع که چگونه کشوری مانند امارات که به آن حمله شده است می تواند میزبان جام ملتهای آسیا باشد اما ایران که از امن ترین کشورهای جهان است و حتی میزبانی بازی های سایر کشورها را برعهده می گیرد نمی تواند از تیم های عربستانی میزبانی کند، توضیحات لازم را ارائه دهد. اگر عربستانی ها مشکل دارند در کشور ثالث از تیم های ایرانی میزبانی کنند اما هیچ مشکلی در ایران وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

دایی نامزد بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا شد + لینک رای گیری

تیم ملی ایران دومین تیم و کی روش نهمین مربی برتر جهان شد

علی دایی را در رقابت با مهاجم عربستان حمایت کنیم+ لینک رای گیری


انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره میزبانی اماراتی ها در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار