مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، پزشکان و اساتید دانشگاهی ، کارکنان ، جمعی از فرماندهان ، بسیجیان و مدیران استانی صبح امروز نهم مهر ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تمام جامعه پزشکی از جمله کادرپزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران در تمام زمان ها در کنار مردم بوده و در دوران دفاع مقدس در صف اول مبارزه حضور داشته اند .

وی گفت : کارنامه درخشانی از خدمات جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است و این قشر در آن سال ها کارهای بزرگی را انجام دادند که در یاد و خاطره ملت ماندگار است .

وی افزود : در دوران دفاع مقدس، مهارت های پزشکی ایران ارتقا یافت و در حوزه پزشکی، گنجینه ی آموزشی که از این دوران بجای مانده، بی نظیر است .

 منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت : نمایشگاه " جامعه پزشکی و دفاع مقدس " با شعار "مردن برای من ، زندگی برای تو" در راستای پاسداشت خون مطهر تمامی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که جان خود را فدای ملت و میهن کردند برگزار شده است .

وی افزود : امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مراسم ها و نمایشگاه هایی و با زنده ساختن یاد شهیدان و دوران سراسر حماسه دفاع مقدس دین خود را به تمامی رزمندگان ادا کنیم

 خاطره گویی ، روایت شهادت ، ایثار و امدادگری های جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس از جمله بخش های این مراسم بود.

 در ادامه این مراسم نمایشگاه "جامعه پزشکی و دفاع مقدس" افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه " جامعه پزشکی و دفاع مقدس " با شعار "مردن برای من ، زندگی برای تو"

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.