صنایع در شرایط دشوار نیازمند کمک همه جانبه دولت هستند

رئيس خانه صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : صنایع در این شرایط دشوار نیازمند کمک همه جانبه دولت هستند صاحبان اصلی کارخانه ها مردم کرمانشاه هستند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت کرمانشاه و مدیرعامل مجموعه تولیدی صنعتی شکری در نشست مشترک مدیران و اعضای خانه صنعت و معدن و صنعتگران استان با معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت : مدیران استان استان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا راهکار مناسبی برای برون رفت صنعتگران از شرایط دشوار فعلی بیابند.

وی گفت : در گذشته مردان خوشنامی مانند مهندس زنگنه کارخانه قند بیستون و دیگر مجموعه ها را ساختند و الان آن ها به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای کرمانشاه به جای مانده است.

شکری افزود : نسل ما نیز این کارخانه ها و واحدهای تولیدی را با نیت توسعه این شهر و دیار ساخته است و ما می رویم و این کارخانه ها می مانند.

وی افزود : در واقع صاحبان اصلی این کارخانه ها مردم کرمانشاه هستند.

شکری ادامه داد : در جهان فولاد با مدیریت بنده حدود ۱۵۰۰ نفر از فرزندان همین استان مشعول کار و فعالیت هستند. مجموعه ما و دیگر مجموعه ما در این شرایط دشوار با سختی ادامه فعالیت می دهیم.

وی گفت : یکی از مشکلات جدی صنایع استان، قطع آب برق، گاز آن ها توسط شرکت های دولتی است. همچنین مشکلات حمل و نقل عرصه را بر ما تنگ کرده است و روند تولید را دچار مشکل کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

مشکلات جدی صنایع استان، قطع آب برق، گاز آن ها توسط شرکت های دولتی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.