برگزاری جشنواره قصه گویی در شهرستان مرند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند از برگزاری جشنواره قصه گویی ویژه کودکان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند، گفت:فراخوان جشنواره قصه گویی با عنوان «آنالار ناغیلی و آتالار سوزلری» در مرند رونمایی شد.

وی افزود: این جشنواره به منظور ارتباط بیشتر نسل جدید و کودکان و نوجوانان با قشر سالمند جامعه به واسطه قصه گویی و خاطره گویی برگزار خواهد شد.

فرجی خاطرنشان کرد: علاقمندان ۷ تا ۱۲ ساله، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها و تیم مشترک کودک و پدربزرگ یا مادربزرگ، می‌توانند آثار تایپ شده خود را تا ۳۰ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره قصه گویی، سوم آذر امسال برگزار خواهد شد و ضمن تجلیل از صاحبان آثار منتخب، آثار در قالب کتاب قصه گویی به چاپ خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: آثار ارسالی پس از بررسی‌های علمی توسط گروه داوری، سوم آذرماه با حضور نفرات برگزیده به صورت صحنه‌ای اجرا می‌شوند.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مرند میزبان برگزاری جشنواره قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار