خزانه‌دار شورای شهر تهران:

بودجه تیر و مرداد شهرداری صرف مصارف هزینه‌ای شده است

سید حسن رسولی گزارش درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر و مرداد ۹۷ را ارائه کرد.

بودجه تیر و مرداد شهرداری صرف مصارف هزینه‌ای شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران گزارش درآمد و هزینه شهرداری در ماه‌های تیر و مرداد 97 را ارائه کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کل مصرف شهرداری در تیر و مرداد صرف مصارف هزینه‌ای مانند حقوق و دستمزد شده است، گفت: شهرداری بر اساس بودجه مصوب شورا موظف بود در برش عملکرد منتهی به مرداد ماه نسبت به تأمین منابع در سطح 72 هزار و 622 میلیارد ریال اقدام کند و به همین میزان مصارف خود را خریدیم تا میان منابع و مصارف تعادل ایجاد کند.

رسولی خاطر نشان کرد: شهرداری توانسته با توافق 70 درصد منابع مبلغ 56 هزار و 359 میلیارد ریال را به دست آورد و تنها 15 درصد مصارف خود  مبلغ 10 هزار و 305 میلیارد ریال هزینه ثبت شده در دفاتر حسابداری را به عنوان گزارش هزینه تا پایان مرداد ماه ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: تحقق 77 درصد بیانگر آن است که شهرداری با 23 درصد کسری عملکرد در تأمین منابع مواجه است و سطح میزان 15 درصد مصارف بیانگر فاصله زمانی در نحوه ثبت رویدادهای مالی شهرداری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تصریح کرد: مازاد عملکرد منابع در تیر و مرداد 97، 6 هزار و 59 میلیارد ریال نسبت به بودجه مصوب بوده که عمده این عملکرد مربوط به بخش دارایی‌های سرمایه است؛ در حالی که شهرداری مکلف به تأمین 43 درصد منابع از این محل بوده است و شاهدیم که توانستیم که مبلغ 23 هزار و 891 میلیارد ریال یعنی 68 درصد از منابع خود را در تیر و  مرداد از این محل تأمین کند.

در حال تکمیل ...

برچسب ها: شهرداری تهران ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار