حضور نماینده سوپر لیگی بسکتبال فارس در ابهام

رییس هیات بسکتبال، حضور نماینده فارس در سوپرلیگ را قطعی ندانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در حالی که هشتم خردادماه ۹۷، رییس هیات بسکتبال استان فارس، خبر از حضور نماینده‌ای در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان داده بود و گفته بود با موافقت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیم بسکتبال لیگ برتری نیروی زمینی تهران به شیراز منتقل شده، حال وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

فریدون رییسی رییس هیات بسکتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: ما از بابت حضور نماینده فارس در سوپرلیگ مشکلی نداشتیم و بر اساس توافقات صورت گرفته قرار بود تیم نیروی زمینی ارتش کار خود را در شیراز دنبال کند و در فصل جدید به عنوان نماینده فارس در مسابقات شرکت کند که تا این لحظه مسائل توافق شده، اجرایی نشده است.

وی در خصوص مشکلات بوجود آمده صحبتی به میان نیاورد، اما گفت: طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون بسکتبال داشتیم، مسائل پیش آمده را مطرح کردیم، ولی قطع به یقین بدانید مشکلات پیش آمده از جانب هیات بسکتبال فارس نبوده و مربوط به موضوعات داخلی است که در موقعیت مناسب تری در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از تاریخ ۳۰ مهر یا سوم آبان ماه آغاز می‌شود تنها تیم‌هایی مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند که تا یازدهم مهرماه، حداقل ۸ بازیکن و دو همراه را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرده باشند.

قرعه کشی نهایی سوپرلیگ بسکتبال مردان، شانزدهم مهرماه انجام می‌شود و باید دید بسکتبالیست‌های فارسی، پس از سال‌ها در این مسابقات حضور خواهند داشت یا مثل همیشه غائب هستند.

انتهای پیام/ن

حضور نماینده فارس در سوپر لیگ بسکتبال قطعی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.