کنترل آتش در خط لوله انتقال گاز باغملک با تلاش نیروهای آتش نشانی

رییس روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران از کنترل آتش در خط لوله انتقال گاز باغملک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین خازنی، رییس روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران بیان داشت: حادثه آتش سوزی در خط انتقال گاز در اطراف شهرستان باغملک که ساعت 6 و 40 صبح امروز، سه شنبه 10 مهرماه به وقوع پیوست با بسیج امکانات و تجهیزات و تلاش ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی مهار آتش شد.

به بررسی علت بروز این حادثه اشاره و تصریح کرد: خط لوله ای که دچار حریق شده تامین گاز شهری باغملک و تلمبه های نفت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را بر عهده دارد.

خازنی اذعان داشت: حریق در یک کیلومتری شهر باغملک در فاصله 140 کیلومتری شرق اهواز رخ داد و خوشبختانه هیچگونه تلفات و خساراتی در پی نداشت.

رییس روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران به قطع گاز 2 طرف خط لوله آسیب دیده به منظور ایمنی و مهار سریع آتش اشاره کرد و افزود: آتش تا ساعاتی دیگر به طور کامل مهار خواهد شد و جریان گاز تا پایان وقت امروز سه شنبه وصل می گردد.

این مقام مسئول با اشاره اینکه هم اکنون گاز شهری شهر باغملک و روستاهای اطراف به دنبال حریق در خط لوله گاز که در ردیف قدیمی ترین لوله های گاز منطقه است قطع شده اظهار کرد: پس از اطفاء حریق و بهسازی این خط، با همکاری ماموران عملیات گاز استان، گاز شهر باغملک و روستاهای اطراف امروز وصل شود.

انتهای پیام/گ

مهار آتش در پتروشیمی ماهشهر

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.