انسل الگورت بازیگر اصلی فیلم جدید اسپیلبرگ شد

طبق اعلام کمپانی فاکس، اَنسل الگورت به عنوان بازیگر نقش اول فیلم استیون اسپیلبرگ انتخاب شد.

«انسل الگورت» بازیگر اصلی فیلم جدید اسپیلبرگ شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم جدید استیون اسپیلبرگ (داستان وست ساید) قصه ای برگرفته از رمان مشهور رومئو و ژولیت از ویلیام شکسپیر است.

این فیلم در سال ۱۹۶۱ توسط رابرت وایز و جروم رابینز ساخته شد و توانست در ۱۰ بخش مختلف جایزه اسکار را تصاحب کند. این فیلم داستانی از همان رمان و با فضایی امروزی است که توسط "كوين مک كلوم" و "کریستین ماکوسکو" تهیه خواهد شد.

کمپانی فاکس با اعلام خبر آغاز فیلمبرداری این فیلم در تابستان سال آینده اعلام کرده که پس از استعدادیابی میان چندین هزار نفر خواننده و بازیگر در شهرهای مختلف آمریکا، «انسل الگورت» خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی که به تازگی جایزه گلدن گلوب را هم به دست آورده است، برای ایفای این نقش انتخاب شده و وی در این فیلم پر بازیگر به عنوان نقش اول بازی خواهد کرد.

اسپیلبرگ کارگردان مشهور جهان که توانسته سه بار جایزه اسکار را دریافت کند، یکی از موفق ترین کارگردانان تاریخ سینما به حساب می آید. او از موفق‌ترین کارگردانان سینما در زمینه تجاری محسوب می‌شود که با فیلم‌های آرواره‌ها (۱۹۷۵)، ئی. تی. موجود فرازمینی (۱۹۸۲) و پارک ژوراسیک (۱۹۹۳) رکورد فروش سینمای جهان را شکست و هریک از این فیلم‌ها پرفروش‌ترین فیلم دوران خود شدند. مجموع فروش فیلم‌های ساخت اسپیلبرگ تاکنون به رقم چشمگیر ۸٫۵ میلیارد دلار رسیده‌است و نشریه اقتصادی فوربز ثروت این فیلمساز آمریکایی را بیش از ۳ میلیارد دلار برآورد کرده‌است.

تاریخ اکران فیلم داستان وست ساید (West Side Story) هنوز مشخص نشده است اما کمپانی فاکس پیش بینی کرده این فیلم در کمترین زمان به اکران خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار