زیارت نامه‌های ائمه شناسنامه هر معصوم است

مسول دفتر آستان قدس رضوی در بافق: نزدیکی به امام رضا (ع)انسان را از آلودگی‌ها پاک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید علی طباطبایی مسول دفتر آستان قدس رضوی  در همایش خادمیاران رضوی  با اشاره به اینکه زیارت نامه‌های ائمه شناسنامه هر معصوم است گفت: رئوف بودن از ویژگی‌های خاص امام رضا (ع) و صفت الهی ایشان است که تنها به این امام معصوم داده شده است.

 طباطبایی افزود: ویژگی رئوف بالاتر از مهربانی است که به همه افراد داده می‌شود، زیرا این امام به همه نگاه می‌کند و عنایت خاص دارد.
وی به بیان گوشه‌ای خاطرات عنایت امام رضاپرداخت و افزود: خیلی از افراد با دست خالی به حرم امام رضا (ع) وارد می‌شوند و با عنایت خاص او از حرم بیرن می‌روند مانند غلام و ابراهیمی که به شرور بودن معروف بود.

طباطبایی گفت: باید طوری خودمان را به امام نزدیک کنیم و از آلودگی را پاک شویم نباید درخواست‌های خود با بی ادبی از امامان بخواهیم امام رضا (ع)عنایت خود را از طریق بنده‌ای به فرد دیگری انتقال می دهد حتما هر دو از این امر با خبر هستند و راه رسیدن هموار می‌شود.

رحیمی نسب مسول دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به اینکه آستان قدس استان یزد با چهار معاونت فعالیت دارد گفت: محرومیت زدایی، وقف نذر، امداد رسانی، خادمیاری و فرهنگی انجام خدمت می‌کنند و همه آن‌ها مورد تاکید رهبری و از افتخارات کشور ایران است.

وی با بیان اینکه فرهنگ رضوی می‌تواند الگوی خوبی برای کشور شعیه‌ای مانند ایران باشد ادامه داد: این فرهنگ و سبک زندگی را باید در جامعه رواج دهیم که همان فرهنگ ایجاد وقف و نذر و به کار گیری نیروی انسانی جهت محرومیت زدایی و امداد رسانی به مناطق محروم است.

رحیمی نسب افزود: خادمیاران با بصیرت تعهدی می‌دهند که در شهرخودشان هم خدمتی که در تخصص و توانایی خود است ارئه دهند.
وی گفت: افتخار کشور ایران به وجود هشتمین امام شعیان است  امیدواریم با وجود این امام مهربان موجی از خدمت‌های با بصیرت در کشور شروع شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش خادمیاران رضوی در شهرستان مهریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار