شایق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نوسانات ارزی و تورم افسارگسیخته ارتباطی با رابطه با آمریکا ندارد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:نوسانات ارزی، بیکاری و تورم افسارگسیخته ارتباطی با رابطه با آمریکا ندارد و ۸۰ درصد مشکلات ناشی از سوء مدیریت داخلی است.


نوسانات ارزی و تورم افسارگسیخته ارتباطی با رابطه با آمریکا نداردعشرت شایق، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی و لزوم راهبرد اقتصادی برای حل این مشکلات معیشتی گفت: اجرای دقیق و سریع اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در داخل حل شدنی است، افزود: نوسانات ارزی، بیکاری و تورم افسارگسیخته ارتباطی با رابطه با آمریکا ندارد و ۸۰ درصد مشکلات ناشی از سوء مدیریت داخلی است.

پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: برخی نمایندگان تربیون اردوگاه دشمن شده اند و در جامعه بذر ناامیدی می‌پاشند؛ و به این ترتیب به نظر می‌رسد مجلس در حال سقوط و افت شدیدی نسبت به رسالت قانونی اش است و نتوانسته نقش اساسی خود را ایفا کند.

شایق با نقد رویکرد مذاکره مجدد با آمریکا اظهار کرد: برخی افراد نگاه رعیتی به خود نسبت به کدخدا داشته و بیمارگونه این مسئله مذاکره را دنبال می‌کنند چرا که خودشان یا تحصیل کرده و وام دار ان‌ها هستند و برخی هم فرزندانشان آنجا ساکن بوده و کدخدا را همه چیز می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات حل شدنی است افزود: مشکل را می‌توان با اجرای دقیق و سریع الگوی اقتصاد مقاومتی و تعیین تکلیف برجام اروپایی و معطل نکردن کشور به اروپا تا حد زیادی حل کرد؛ البته مسئولین لازم است ارتباط مردمی خود را زیاد کنند؛ دیپلماسی لبخند مشکل گشای مردم نیست و در اجرایی کردن این امر جای هیچ تاملی نیست.

شایق در پایان با لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی؛ پیشنهاد کرد مثل برخورد سپاه پاسداران با تروریست ها؛ قوه قضاییه نیز به مفسدان شبیخون بزند و مجلس هم تکانی به خود دهد تا خاصیت در راس امور را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۵۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار