کاوه رضایی بازی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد

پایگاه اینترنتی کرانت بلژیک در تازه‌ترین بیانیه خود به غیبت ناگهانی ستاره ملی پوش ایرانی بروخه در مقابل اتلتیکو مادرید خبرداد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی کرانت بلژیک در تازه ترین گزارش خود به این موضوع اشاره کرد با وجود حضور کاوه رضایی در اردوی بروخه در مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید را از دست داد.

در شرایطی که باشگاه ترجیح داد هیچ موضع گیری رسمی در قبال شرایط جسمانی و میزان آسیب دیدگی خرید جنجالی خود در تابستان نداشته باشد رسانه های بلژیک گمانه زنی هایی در خصوص دوری 4 تا 6 هفته ای انجام دادند که حالا در سومین هفته از این اتفاق ناگوار کاوه رضایی فرصت حضور در بازی مهم با آتلتیکومادرید در ورزشگاه زیبای متروپولیتانو را نیز از دست داد.

کاوه رضایی بازی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد

رسانه های بلژیک از جمله سایت دقایقی پیش با انتشار خبر غیبت قطعی کاوه رضایی و سه بازیکن سرشناس دیگر بروژ در سفر به مادرید از ترکیب احتمالی دو تیم در بازی فردا شب رونمایی کرد که این اتفاق می تواند تبعات سنگین تری نیز برای ستاره ایرانی در پی داشته باشد چون با طولانی شدن روند درمان این بازیکن کاوه رضایی فرصت حضور در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی ایران را نیز از دست خواهد داد.

 ضمن این که سه بازیکن دیگر از جمله آمرابات مراکشی هم به خاطر نمایش ضعیف در رقابت جام حذفی همین طور دربی شهر بروژ نام شان از فهرست اروپایی خارج شد.

جدال بروژ با قهرمان لیگ اروپا و سوپرکاپ این قاره در حالی فردا شب به میزبانی ورزشگاه زیبای متروپولیتانو برگزار می شود که رسانه های 2 کشور ترکیب احتمالی آتلتیکومادرید با بروژ را برحسب غایبانی که دو تیم با آن دست و پنجه نرم می کنند، به این شرح دانستند.

بیشتربخوانید:


کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی فاتح دربی شهر بروژ شد
حذف کلوب بروژ و صعود شارلوا در غیاب بازیکنان ایرانی
پیروزی پرگل کلوب بروژ در غیاب رضایی


انتهای پیام/

رضایی دیدار با اتلتیکو را هم از دست  داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار