برگزاری نمایشگاه گروهی طبیعت در ایلام

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه گروهی طبیعت با حضور جمعی از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی استان در بخش‌های مختلف در مرکز استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سید روح‌الله صالحی مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری  نمایشگاه گروهی طبیعت با حضور جمعی از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی استان گفت: این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

صالحی بابیان اینکه این نمایشگاه از 10 تا 17 مهرماه سال جاری در نگارخانه استاد صندوق آبادی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام دایر می‌شود، افزود: نمایشگاه گروهی طبیعت با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و هنرمندان رشته‌های مختلف هنری ساعت 4 عصر 10 مهرماه افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 30 هنرمند رشته‌های مختلف هنری در بخش‌های خوشنویسی، طراحی، گرافیک، نقاشی و عکس آخرین آثار خود را با موضوع طبیعت در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

صالحی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مدت یک هفته به نگارخانه استاد صندوق آبادی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/اس

 

برپایی نمایشگاه طبیعت در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.